Real Madrid

Real Madrid
رئال مادرید
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Real Madrid و آدرس realmadrid4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیروزی در نیوکمپ ، به معنای قهرمانی رئال مادرید بر لالیگا بود تا نیوکمپ ناچار به سکوت و تعظیم به تیم مورینیویی شود که همه رکوردهای تاریخ را جا به جا کرده است .

درست یک سال و یک روز پس از قهرمانی جام حذفی در مستایا ، مورینیو کاری کرد کارستان . این بار رئال مادرید در یک قدمی جام ارزشمند لالیگا قرار گرفت ، جامی که به گفته مورینیو به تیمی می رسد که شایسته آن است و اثر دست های پشت پرده در آن کمرنگ تر است .

این بار نیز این کریستیانو بود که با گلش رئال مادرید را به جامی دیگر نزدیک کرد تا نشان دهد که دیگر دوران مسی سر رسیده و دنیا باید به این ستاره مادیرایی تعظیم کرد .

البته نباید ارزشهای دیگر اعضای تیم را نادیده گرفت . یازده شیر درنده ای که نیوکمپ را تبدیل به یک گورستان کردند .

به نظر می رسد که بالاخره دوره گواردیولا بسر رسیده باشد . مردی که دو رویی از ذات خودش و تیمش می بارد و اثبات این مدعا ، دقیقه 65 است . همان لحظه ای که کریم روی زمین افتاده بود و از درد به خودش می پیچید اما کاتالان ها که فقط ادعای اخلاق دارند و در باطن پلیدی از جای جای بدنشان می بارد ، اعتنایی نکردند تا یکی از آن حملات توخالی و بی ثمر خود را به سمت دروازه رئال داشته باشند .

این هنر مورینیوست . کاری می کند که گواردیولا مدام دست به سر طاسش بکشد و بازیکنان بارسا در زمین خودشان از ترس و لرز ، در دادن یک پاس ساده عاجز باشند و پویول که خدای اعتماد به نفس است ، یک پاس گل تماشایی به بازیکنی نظیر خدیرا بدهد که کل فصل قبل را بدون گل سپری کرده بود .

پرس فشرده بازیکنان رئال کاری کرده بود که بارسایی ها به ندرت یک پاس گل سالم بدهند . تک گل نیمه اول روی اشتباه والدس و پویول به ثمر رسید تا خدیرا ، رئال مورینیو را با زدن 108 مین گل این فصلش در لالیگا جاودانه کند .

تک و تک موقعیت هایی که اتفاقی روی درازه رئال در نیمه اول ایجاد شدند هم به خوبی توسط ایکر مقدس مهار شدند تا کاپیتان نشان دهد که مرد بازیهای بزرگ است . قثط اوست که می تواند با چنین اعتماد به نفسی در نیوکمپ توپ بگیرد و کاری کند که گواردیولا به پایان سلام کند .

در نیمه دوم ، رئال مادرید بازی را کمی متزلزل تر آغاز کرد . دفاع تیم منظم بود اما کم دقتی عناصر تهاجمی نظیر دی ماریا باعث می شد که بارسا جسارت جلو کشیدن پیدا کند . چند موقعیت از دست رفتند اما بالاخره روی یک حرکت خلاقانه از اینیستا و اشتباهات سریالی مدافعان رئال ، الکسیس توانست که دروازه کاسیاس را باز کند .

کمی نگذشته بود که این کریستیانو بود که روی پاس خارق العاده اوزیل گل دیگر را به ثمر رساند تا این دو ستاره ، برگ جدیدی از تاریخ فوتبال جهان که بی تردید نام رئال مادرید بر صدر آن است را ورق بزنند .

بارسلونا دست پاچه تر از همیشه بود و رئال که با ورود گرانرو خط هافبکش را استحکام بخشیده بود بهتر حمله می کرد تا چندین موقعیت هم پدید آیند که با بدشانسی به ثمره ای نرسیدند .

و حالا ... این رئال مادرید است که سلطانی می کند ، نیوکمپ را به آتش می کشد و کاری می کند که آلوس ناچار به رقص میمونی شود . مورینیو دست گواردیولا را خوانده بود ، می دانست که نباید کاری کند که امثال بوسکتز تئاتر بازی کنند و نیازی به آتو دادن دست داور نیست . این گونه بود که گواردیولا خلع سلاح شد و رئال مادرید پادشاه فوتبال جهان ...

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 13:44 ] [ Alireza ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 121
بازدید کل : 67068
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1