Real Madrid

Real Madrid
رئال مادرید
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Real Madrid و آدرس realmadrid4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





http://s5.as.com/recorte/20120408dasdaiftb_17/XLCO/Ies/20120408dasdaiftb_17.jpg

رئال مادرید بدون مشکل خاصی به نیمه نهایی چمپیونزلیگ رسیده است . بارسا هم شاید شایستگیش را نداشته اما به هر حال به این مرحله رسیده است . حالا به نظر می رسد که این دو بتوانند در فینال به هم بخورند . رئال مادرید از پس تیمهایی نظیر زسکا و آپوئل گذشته و بارسلونا نیز از پس هر تیمی که می خواسته "گذرانده " شده و احتمالا خواهد شد . 
به هر صورت فعلا بحث در مورد داوری ها نیست . شاید واقعیت چیزی به جز کمک داوران به بارسا نباشد اما بهتر است که فارغ از مسائل بیرونی ، به مسئله حضور دو تیم در مونیخ نگاه کنیم . درست است که بایرن یک حریف مشکل برای رئال به نظر می رسد و شاید آماده ترین تیم این فصل چمپیونزلیگ پس از رئال و بارسا بوده باشد . اما به هر حال حقیقت این است که رئال مادرید است که از حریفش سر است و از همه نظر می توان آن را برتر از ژرمن ها دانست . 
در مورد بارسلونا نیز چلسی حریف زیاد سرسختی به نظر می رسد . بی تردید هم میلان و هم چلسی روی هم نمی توانند هم رده با بایرن قلمداد شوند . البته آبی ها می توانند کار را با کمی شانس برای بارسا آسان کنند . از زمان رفتن ویلاش بواس ، آنها در استمفورد بریج عوض شده اند . به هر صورت این طور که به نظر می رسد رئال و بارسا در فینال چمپیونزلیگ در آلیانس به هم برخورد می کنند . این الکلاسیکوی الکلاسیکو ها خواهد بود .نبردی تاریخی که نمی توان با فینال کوپای پارسال قیاسش کرد . حتی فکر کردن به آن هم حس خاصی دارد . 
دیگو وارگاس


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, ] [ 15:22 ] [ Alireza ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 130
بازدید کل : 67077
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1