Real Madrid

Real Madrid
رئال مادرید
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Real Madrid و آدرس realmadrid4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رئال توانست با یک بازی زیبا فاصله را موقتا به 9 امتیاز افزایش دهد.

اوساسونا 1 - 5 رئال مادرید/ تقدیم به جواد نکونام.

رئال مادرید توانست با ارائه ی یک بازی فوق العاده اوساسونا را در خانه ی خود و  در مقابل هواداران خود شکست سنگینی دهد تا جوابی محکمی به کری خانی های  نکونام و یارانش را بدهد. در این بازی که رئال با یک سورپرایز و آن حضور آلبیول در ترکیب اصلی بود بازی را آغاز کرد. در همان ابتدا ی بازی سرخیو با خطای خشن خود یک کارت زرد گرفت تا اوساسونا نشان دهد بازی را جدی و خشن آغاز کرده اما این رئال بود که در دقیقه ی 7 بازی روی سانتر عالی رونالدو و شلیک تماشایی کریم بنزما توپ را به گوشه چپ دروازه چسباند تا رئال با خیال آسوده تر به بازی ادامه دهد. سپس به دلیل اعتراض بیش از حد مربی اوساسونا به داور ،داور او را از زمین اخراج کرد. 

در ادامه بازی کمی متعادل شد اما باز هم رئال با برتری نسبی که داشت توانست روی پاس خوب ژابی و ضربه ی فوق العاده ی رونالدو از پشت محوطه به گل دوم برسد . اما رئال دست بردار نبود و کار را در همان نیمه ی اول تمام کرد و روی همکاری اوزیل و گرانرو ، هیگوائین با دروازبان تک به تک شد و با یک چیپ عالی کار را تمام کرد.

در همان دقایق ابتدایی نیمه ی دوم روی غفلت مدافعان این نینو بود که با ضربه ی سر یکی از گل ها را جبران کرد. اما رئال که هنوز سیراب نشده بود باز هم برتری خود را  به حریف دیکته کرد و این بار از روی خطایی که نکونام روی رونالدو انجام داده بود ، این خود رونالدو بود که با یک ضربه ی زمینی روی خطا گل چهارم رئال و دوم خود را به ثمر ساند. تنها 7 دقیقه ی بعد اینبار بازهم رونالدو پس گل داد تا ستاره ی بیچون و چرای این بازی باشد. گل پنجم روی سانتر عالی رونالدو و ضربه ی سر هیگوائین به ثمر رسید تا رئال دیگر به فکر باری های آینده ی خود بیفتد. سپس مورینیو با تعویض های خود سعی در حفظ نتیجه داشت که کونترائو ، واران و دیماریا جای اوزیل ، هیگوائین و بنزما را گرفتند. در ادامه رئال باز هم نسبت به حریف خود برتر بود و موقعیت های خوبی داشت که بهترین آن توسط کونترائو از دست رفت. در دقیقه ی 90 هم  لاماه به دلیل خطا و بحث با داور دو کارت زرد گرفت و از بازی اخراج شد تا شب نکونام و یارانش تیره و تار تر شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:, ] [ 12:34 ] [ Alireza ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 116
بازدید کل : 67063
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1