Real Madrid

Real Madrid
رئال مادرید
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Real Madrid و آدرس realmadrid4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





یک اتفاق شرم آور بر پایه یک اتهام بی اساس . این کاری است که دادگاهی در بارسلونا انجام داده است . این دادگاه ، شکایت استفان فروریچ ، یک عضو بارسلونا علیه په په ، بازیکن رئال مادرید به خاطر لگد کردن غیرعمدی دست په په در بازی میان رئال و بارسلونا در دو ماه پیش را پذیرفته است . این تماشاگر تصمیم گرفت که از په په به دادگاه شکایت کند که حالا جوابش آمده است : این شکایت پذیرفته شد. 
شکایتی که در ابتدا یک حرکت مضحک از سوی یک هوادار بارسلونا قلمداد می شد ، حالا به گزارش کام رادیو ، رسما از سوی دادگاه بارسلونا پذیرفته شده است . بدین ترتیب این دادخواست راهی مادرید خواهد شد تا دادگستری در موردش تصمیم بگیرد . 
با این که په په اعلام کرده بود که این حرکتش غیرعمدی بوده و اگر چیزی بوده عذرخواهی می کند ، به نظر می رسد که دادگاه ها نظر دیگری دارند . حالا باید دید که دادگاه مادرید حاضر می شود که چنین شکایت ننگینی را بپذیرد یا نه . اگر این حرکت په په شایسته دخالت مقامات قضایی باشد ، پس فحاشی علنی بوسکتز به مارسلو چه حکمی دارد ؟ یا توهین های نژاد پرستانه به روبرتو کارلو یا نیوکمپ ؟ یا پرتاب کردن کله خوک به فیگو ؟ یا تف کردن مسی به بازیکنان حریف ؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, ] [ 20:6 ] [ Alireza ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 120
بازدید کل : 67067
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1