Real Madrid

Real Madrid
رئال مادرید
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Real Madrid و آدرس realmadrid4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خوزه مورینیو نظرش را در مورد داد زدن بر سر هیگوائین در وایکاس ابراز کرد و به حمایت از ال پیپیتا پرداخت :" لیستی ندارم که در آن بازیکنان غیر قابل فروشم را مشخص کرده باشم اما از نظر من ، هیگوائین یکی از بهترین مهاجمان جهان است و فقط یک احمق می خواهد که او از تیمش برود . اگر اخیرا بازی نکرده و گل نزده به این خاطر نیست که دیگر بهترین نیست . به هیچ وجه به فکر از دست دادن او نیستم . " 
مورینیو همچنین در مورد جنجال های هفته گذشته که او را به لیگ انگلیس نزدیک می دانستند صحبت کرد . در این باره که به طور ناگهانی به لندن رفته بود تا خانه بخرد گفت :" در مورد زندگی خصوصیم به هیچ کس پاسخگو نیستم . در مورد باشگاه و به خاطر این که رفتار مشابهی با بازیکنان می شود باید بگویم که من هم هر گاه به خارج از مادرید سفر می کنم ، آن را اطلاع می دهم . بر اساس عرف ، پس از مدتها که توانستم سفری داشته باشم ، آن را به مدیرعامل و مدیر اجرایی باشگاه اطلاع دادم . دلیلی ندارد که از شما یا هر کسی که دیدم اجازه بگیرم . من به شما یا افراد دیگر نباید پاسخ دهم . روز دوشنبه باز هم روز استراحتم است و نیازی ندارم که سند یا اجازه ای از شما بگیرم . " 

"در مورد آن چیزی که شما می خواهید صحبت نمی کنم . " 
مربی پرتغالی باز هم از پاسخ دادن به هر سوالی در مورد آینده اش طفره رفت و ترجیح داد در مورد بازی فردا با اسپانیول در برنابئو صحبت کند :" من هر چیزی که بخواهم می گویم نه آن چیزی که شما می خواهید . نمی دانم که چرا بعضی اتفاقات می افتد چرا که آنها مشکل من نیستند . حالا به اسپانیول فکر می کنم چرا که تیم بزرگی است و مربی بزرگی دارد . این در حال حاضر ، مهمترین است . این فرصتی است تا یک بازی دیگر را پشت سر بگذاریم و فاصله را با حریف حوض کنیم . باید سعی کنیم تا آخرین بازی صدرنشینی را حفظ کنیم . این چیزی است که باید انجام دهیم و به آن ادامه دهیم . در پرتغال هم در سال اول امتیازات زیادی از دست دادیم و در فصل دوم فاصله را خیلی بیشتر کردیم . شاید حرفم که بگویم باید روی کاغذ همه چیز مشخص شود کلیشه ای باشد اما صحت دارد . " 
در مورد مصدومان تیمش گفت :" همه تیمها این مشکلات را دارند و فقط ما نیستند . همه باشگاه های اروپا این گونه هستند . این اتفاق در بازیهای تیمی طبیعی است . شاید در ظاهر به نظر نرسد اما مفاهیم مهمی وجود دارند . بازیکنان در باشگاه ها ، مراحل ریکاوری روتین خود را دارند و به طور هفتگی تمرین می کنند اما وقتی وارد تیم های ملی خود می شوند ، این عادت ها را می شکنند . این یک انتقاد نیست چرا که هر کسی راهش را می رود اما هر کدام از ما به طور متفاوتی راه می رویم . اگر من هم روزی مربی تیمهای ملی شوم همین گونه خواهم بود . اعضای بدن این گونه آسیب می بینند . پیش از بازی با وایکاس ، بازیکنانم یازده به یازده بازی می کردند اما روز بعدش نشد چرا که زمان لازم هم برای تمرین نبود ... " 

"شاهین ؟ شوخی نداریم " 
مربی رئال مادرید سپس در مورد دو بازیکن صحبت کرد . اولی کاکا بود . " در حال حاضر به همه بازیکنانمان نیاز داریم و باید ببینیم که نیاز است کسی را قربانی کنیم یا نه . اگر 90 دقیقه نتواند باشد ، دقایقی از او استفاده می کنیم . امیدوارم در تمرین امروز همه خوب واکنش نشان دهند . " سپس در مورد مصدومیت دی ماریا گفت :" او مصدوم است . دوست ندارم که در مورد بازیکنان مصدوم صحبت کنم اما او برای بازی ما خیلی مهم است . باید تاوانش را می دهیم . اما توانایی ما به حدی است که این تاوازان زیاد نیست . تلاش می کند که ریکاوری کند . او برای ما خیلی مهم است . ما بدون او تیم دیگری هستیم . اگر در پرتغال رفته تا درمان شود این مشکل ما نیست . او اولین کسی نیست که این کار را می کند . " 
مورینیو سپس در مورد شاهین صحبت کرد و افزود که فعلا روی او حساب نمی کند :" این مربوط به تیم ملی ترکیه است که به شاهین بازی بدهد یا نه . باشگاه ها بهتر از تیم های ملی هستند . بازی کردن در تیمهای ملی آسان تر است تا در باشگاه ها . ما با کسی شوخی نداریم و نمی توانیم به بازیکنانی فرصت دهیم که در حد و اندازه های بقیه نیستند . ما با لاس ، ژابی ، خدیرا و گرانرو ادامه می دهیم و کار برای شاهین مشکل است . " 

"گرانرو خاص است و باید همیشه در رئال مادرید باشد . "
در پایان از گرانرو تمجید کرد :" نمی دانم که بازیکن محبوب هواداران است یا نه . به این خاطر نیست که بازی کند . وقت ندارم که در طول بازی به صدای هواداران گوش دهم . نظرات کارشناسان در مطبوعات را هم نمی خوانم . اگر می خواستم به این چیزها توجه کنم که اولش می گفتند نمی توانم مربی رئال مادرید شوم چرا که تدفاقی هستم . من با مغزم و دستیارانم کار می کنم . گرانرو به خاطر شخصیتش بازی می کند . او بازیکنی است که شخصیت خیلی خاصی دارد . رئال مادرید هیچ گاه نمی تواند او را از دست دهد . باید تا پایان دوران فوتبالش در رئال مادرید بماند . سمبل رئال مادرید است و هیچ گاه با او مشکلی نداشته ام . طبیعتا باید بتواند بیشتر بازی کند چرا که لیاقتش را دارد . "


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:12 ] [ Alireza ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 128
بازدید کل : 67075
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1