Real Madrid

Real Madrid
رئال مادرید
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Real Madrid و آدرس realmadrid4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ویروس بازیهای ملی باز هم به رئال مادرید حمله کرده است . مورینیو حالا سیزده بازیکن خود را به علت حضور در بازیهای ملی از دست داده است . در این میان شرایط خدیرا نامشخص است که بازی با رایو را با درد تمام کرد و معلوم نیست که به بازی با آلمان می رسد یا نه . 
در میان غایبان ، کاسیاس ، آربلوا ، ژابی و سرجیو راموس در تیم ملی اسپانیا در روز چهارشنبه در لاروسالدا برابر ونوئلا بازی می کنند . اوزیل و خدیرا در برمن میزبان فرانسه خواهند ب.د هیگوائین با تیم ملی آرژانتین به سوئیس سفر خواهد کرد تا برابر تیم ملی این کشور یک بازی دوستانه انجام دهد . شاهین با تیم ملی ترکیه به مصاف اسلواکی می رود . واران با تیم زیر 21 سال فرانسه و مارسلو با تیم ملی برزیل اردو خواهند داشت . دو تای آخری تنها کسانی هستند که هیچ تمرینی را از دست نمی دهند . تیم های ملیشان فردا بازی دارد . برزیل در سوئیس با بوسنی بازی می کند و تیم زیر 21 سال فرانسه هم در کن با تیم المپیک ایتالیا بازی می کند .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, ] [ 16:19 ] [ Alireza ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 117
بازدید کل : 67064
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1