Real Madrid

Real Madrid
رئال مادرید
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Real Madrid و آدرس realmadrid4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رئال مادرید با تک گل کریستیانو ، سه امتیاز حیاتی را در وایکانو گرفت تا همچنان قهرمانی لالیگا ، سهل الوصول به نظر بیاید .
در حالی که کمتر کسی فکرش را می کرد ، بازی در استادیوم وایکاس یکی از سخت ترین بازیهای فصل بود و فقط گل زیبای کریستیانو بود که توانست گره کار را به سود رئال بگشاید . 
رایو خیلی زود با پرس بالا ، سعی کرد که نفس رئال را ببرد ، کاری که در نیمه اول به خوبی انجام داد . رئال مادرید قرمزپوش ، کاملا بازی را واداده بود . در خط دفاع ، به خصوص راموس وحشتناک کار می کرد و حتی در آستانه اخراج هم قرار گرفت . در میانه زمین نه اوزیل و نه کاکا در حد و اندازه های خود نبودند و در نوک حمله هم هیگوائین فقط شبحی از آقای گل همیشگی بود . 
جدی ترین موقعیت رئال در نیمه اول در دقیقه هجدهم پدید آمد که گونزالو هیگوائین ، در موقعیتی تک به تک ، آن قدر معطل کرد و بد کار کرد که توپ از دست رفت . رئال البته به مرور زمان ، گیجی دقایق آغازین خود را فراموش کرد و کم کم نبض کار را به دست گرفت چرا که رایو هم به نظر می رسید از دوندگی بالایش خسته شده باشد . 
به هر حال با این که رئال مادرید در نیمه اول به خصوص در سی دقیقه آغازین یکی از ضعیف ترین بازیهای فصلش را ارائه می داد ، توانست که جان سالم به در ببرد و با تساوی 0-0 به رختکن برود . 
در دقیقه 54 ، روی ریباند کرنر ، کریستیانو با یک پشت پای استثنایی ، روی ریباند یک کرنر توپ را وارد دروازه حریف کرد تا سه امتیاز حیاتی را تقدیم هواداران رئال کند . 
رئال مادرید که دیگر نیازی به آب و آتش زدن نداشت ، تلاشش را روی حفظ توپ و بازی گذاشت . مورینیو تصمیم به تعویض کاکا و هیگوائین که خوب نبودند با کوئنت رائو و کایخون گرفت تا بتواند که با این دو نفر که جنگندگی بیشتری دارند ، بهتر حفظ نتیجه کند . در دقایق پایانی هم گرانرو را جای مارسلو به زمین آورد . 
رایو اما تلاشش را بیشتر کرد . در دقیقه 73 ، اشتباه مضحک راموس که یکی از بدترین بازیهایش در دوران حضور در رئال را انجام می داد ، نزدیک بود به قیمت گل میچو تمام شود اما نتیجه ای در بر نداشت . در دقیقه 74 هم ایکر یک توپ عالی را از کاسادو گرفت تا ارزشهایش را بیش از پیش به اثبات برساند . 
بازی با موقعیت هایی برای هر دو تیم ایجاد می شد تا این که در دقیقه 84 ، توپ کریستیانو را ژوئل ، گل حریف دریافت کرد . چهار دقیقه بعد ، میچو با کارت قرمز مستقیم فرناندز بوربالان مواجه شد که تصمیم اشتباهی به نظر می رسید چرا که او حتی با خدیرا برخورد هم نکرده بود . 
در مجموع ، رئال مادرید در یک بازی سخت توانست که با گل شگفت انگیز کریستیانو رونالدو از مخمصه نجات پیدا کند و یک گام دیگر به لالیگا نزدیک شود .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, ] [ 20:20 ] [ Alireza ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 118
بازدید کل : 67065
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1