Real Madrid

Real Madrid
رئال مادرید
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Real Madrid و آدرس realmadrid4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 رئال مادرید ، تمامی ستارگان آینده دار و مستعد اروپا را به خوبی تحت نظر دارد تا اگر در آینده ، موقعیتی پیش آمد بتواند آنها را با موقعیتی معقول ، پیش از آن که قیمتشان نجومی شود بخرد . 

http://s2.picofile.com/file/7230068488/25759790.jpg

هازارد ، توصیه زیدان
او 20 سال دارد و توجه شخص زیدان را به خود جلب کرده است . در واقع خرید او را به رئال مادرید توصیه کرده است (یک بار گفته بود :" او را با چشمان بسته می خرم ) می تواند در پست بازیساز یا در جناحین بازی کند . پارسال ، بهترین بازیکن سال لیگ فرانسه شد . جوانترین بازیکنی است که به این امر دست می یابد . سریع ، مستعد و قدرتمند است که خوب توپ را حفظ می کند ، هماهنگ می شود و در دادن پاس آخر خیلی دقیق است . این فصل در 19 بازی در لیل هفت گل زده است (فصل قبل را با 9 گل به پایان رسانده بود ) . ملی پوش تیم بلژیک است (25 بازی ) . وکیلش ، مارک فرمیو ، اخیرا گفته است :" هازارد می خواهد در رئال مادرید بازی کند " و رئال مادرید نیز گزارشات مثبتی در مورد این بازیکن داشته است . مدیر لیل ، می خواهد پول خوبی از فروشش به جیب بزند و گفته که حاضر نیست او را به کمتر از 40 میلیون یورو بفروشد .

بناتیا ، مدافع وسطی که خطرناک به حملات اضافه می شود 
این بازیکن فرانسوی - مراکشی (24 سال ) آرام آرام خودی نشان می دهد . مدافعی که در آکادمی مارسی رشد کرده ، تا فوریه 2010 که به اودینزه پیوست ، شکوفا نشد . 1.88 سانتی متر قد دارد ، خوب به حملات اضافه می شود (در فصل قبل سه گل زد و در این فصل یکی ) . 13 بازی ملی در تیم مراکش داشته و یک گل زده است .

استروتمن ، بازیکن خوش تکنیک در حرکات تن به تن
این هافبک 21 ساله هلندی ، تکنیک خوبی دارد و عالی می تواند توپ ربایی کند . او در تابستان از اوترخت به پی اس وی پیوست و حسابی خودی نشان داده است . با پای چپش عالی شوت می زند (در این فصل چهار گل زده است ) عملکردش به حدی خوب بوده که در لیست های اخیر تیم ملی هلند ، یار ثابت بوده است . در 10 بازی ملی ، یک گل زده است .

لئاندرو دامیائو ، بهترین مهاجم برزیل پس از نیمار
امسال ، سال بازیکن برزیلی بود . این مهاجم 22 ساله در پورتو آلگره یار فیکس بود که در 38 بازی ، 21 گل زد . دومین مهاجم برزیل پس از نیمار بود و سه بازی ملی هم انجام داده که برابر غنا ، یک گل زد . قدرتی و قد بلند است ، البته این طور هم نیست که تکنیک نداشته باشد . 

ام ویلا ، یک هافبک فیزیکی ، قدرتی و شوتزن
رئال مادرید از سال گذشته ، جویای شرایط این بازیکن است . این هافبک دفاعی 21 ساله ، قدرت بدنی فوق العاده ای دارد و شوتزن است . در تیم برتر فصل گذشته لیگ فرانسه حضور داشت و در تیم بلان هم یار فیکس است (17 بازی و یک گل ) . با توجه به این که مورینیو ، بازیکنان شکل گرفته در لیگ فرانسه را دوست دارد ، می تواند گزینه خوبی باشد .

ساخو ، مدافع وسط و دفاع چپ
مدافع وسط پی اس جی (21 ساله) است که می تواند دفاع چپ شود . قدرت بدنی فوق العاده ای دارد . با این که این فصل هنوز گل نزده اما در ضربات آزاد به حملات خوب اضافه می شود (فصل قبل 4 گل زد ) . این بازیکن سنگالی الاصل ، در تیمهای پایه فرانسه هم بازی کرده است .

واکر ، یکی از آینده دار ترین دفاع راست ها 
تنها 21 سال دارد و یکی از آینده دار ترین بازیکنان اروپا در پست دفاع راست است . پس از حضور قرضی در چندین تیم (شفیلد ، کوئینز پارک رنجرز و استون ویلا ) در این فصل در تاتنهام خوش درخشیده است (20 بازی و یک گل به آرسنال ) . بازیکن انگلیسی به خاطر سرعت و شوتزنی اش مطرح است . در تابستان ، در لیست منتخب مسابقات زیر 21 سال اروپا قرار گرفت و با تیم ملی کشورش هم اولین بازیش را انجام داده است .

هوملس ، مدافعی مستحکم و سرزن
در 23 سالگی ، سد مستحکمی در خط دفاع دورتموند است (در سال 2008 از بایرن به این تیم پیوست ) . 192 سانتی متر قد دارد و خوب می تواند پاسکاری کند . عالی توپ ربایی می کند و زمانی که پا به توپ باشد ، تکنیک خوبی دارد . 12 بازی در تیم ملی آلمان انجام داده است و با وجود سنش ، یک مدافع با تجربه است : 105 بازی در بوندسلیگا . 

کولیبالی ، ملقب به دروگبای جدید
مهاجم ساحل عاجی تاتنهام ، لقب دروگبای جدید را به خود اختصاص داده است . در مسابقات زیر 17 سال جهان ، با 16 سال سن در چهار بازی نه گل زد . هنوز اولین بازی خود را با تیم اصلی تاتنهام انجام نداده است . در مسابقات زیر 19 سال با نام نکسژن حاضر می شود که در شش بازی ، سه گل زده است . 

شکیری ، انفجاری و گلزن
امید زیادی به ستاره آینده دار بازل سوئیس می رود . هافبک 20 ساله ی چپ پا ، می تواند در هر دو جناح بازی می کند هر چند که در راست راحت تر است . به خاطر خرکات انفجاری و سرعتی که دارد مشهور است . گلزن هم هست ، این فصل چهار گل در لالیگا زده است . در مسابقات نایک سال 2007 نیز خوش درخشیده بود و بهترین بازیکن تورنمنت شده بود .

گوتزه ، استعداد خالص و پسر طلایی 2011
جواهر دورتموند است که می تواند در جناحین یا در میانه زمین بازی کند . با 19 سال سن ، ملی پوش آلمان است (12 بازی و دو گل زده ) . این فصل ، لقب پسر طلایی را گرفته است . با توپ ، استعداد خالص است که در 14 بازی بوندسلیگایی ، پنج گل زده است . این هفته با دوستش ، شاهین در مادرید بود و گفت که دوست دارد در اسپانیا بازی کند . 

ریوس ، ستاره آینده دار گلادباخ
در آکادمی بورسیا دورتموند رشد کرده و در پست هافبک تهاجمی بازی می کند ، قدرتمند و تکنیکی است . فصل گذشته در بقای تیمش نقشی کلیدی داشت.با این که تنها 22 سال دارد ، یک لیدر ذاتی است که در این فصل در 18 بازی ، 13 گل زده است . می تواند در پست بال راست هم بازی کند-. ریوس توسط خوانندگان بیلد به عنوان بهترین بازیکن دور رفت بوندسلیگای این فصل انتخاب شده است و سه بازی ملی هم داشته است .

 

 

منبع این موضوع :www.real-madrid.ir 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 13 دی 1390برچسب:, ] [ 18:13 ] [ Alireza ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 118
بازدید کل : 67065
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1