Real Madrid

Real Madrid
رئال مادرید
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Real Madrid و آدرس realmadrid4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





http://s2.picofile.com/file/7277704408/Mourinho_equipo_Ojo_Getafe.jpg

مورینیو نمی خواهد که حواس تیمش در بازی شنبه در کولیسئوم پرت باشد . گزارش آس حاکی از آن است که مربی رئال مادرید در جلسه ای در خلال تمرینات به بازیکنانش در مورد خطر این بازی گفته است :" در مورد ختافه محتاط باشید ! نمی خواهم که دچار اعتماد به نفس کاذب شوید . آنها تنها تیمی هستند که در این فصل توانسته اند بارسلونا را شکست دهند . "

مورینیو به خوبی می داند که تیم آبی پوش توانسته که در 26 نوامبر ، بارسلونا را با نتیجه 1-0 شکست دهد . او به خوبی آن بازی را مورد بررسی قرار داده و تاکتیک لوئیز گارسیا را در برد برابر تیم گواردیولا به خوبی بررسی کرده است . او می داند که در آن بازی ختافه روی اشتباه آلوس در مهار والرا در روی ضربه کرنر باعث دریافت گل شده است .
در سال 2012 ، ارسال های هوایی و ضربات سر ، تبدیل به بزرگترین نقطه ضعف رئال مادرید شده اند . تیم دو گل برابر مالاگا در کوپا و یکی برابر مایورکا در ایبورستار از این شیوه گل خورد که به سختی نجات یافت . رئال در زمین مایورکا یکی از سخت ترین پیروزی های تیمش را در دقیقه 83 با گل کایخون ثبت کرد .

هفت امتیاز
مورینیو به بازیکنانش تاکید کرده که نباید ذهنیتشان در مورد لالیگا را عوض کنند . نباید بیخود معرور شوند و رفتارشان عوض شوند . دوشنبه هم در مصاحبه با خبرگزاری لوسا پس از امتیاز دادن بارسا در ال مادریگال گفته بود :" هفت امتیاز برای من هیچ چیز نیست ."
از سویی مهمترین معمای مربی ستوبالی برای بازی در کولیسئوم مربوط به خط هافبک است . روز جمعه ، پس از آخرین تمرین ، شرایط حضور ژابی در برابر ختافه را بررسی خواهد کرد . اگر نرسد ، گرانرو جایش را می گیرد و لاس هم در غیاب خدیرای مصدوم ، زوجش خواهد بود . البته شاهین هم که چهار بازی است سکونشین بوده ، روی نیمکت خواهد نشست .
در خط دفاع سه تغییر وجود خواهد داشت . آربلوا جای آلتین توپی را می گیرد که برابر ساراگوسا سکونشین بود . سرجیو راموس در کنار په په در قلب دفاع قرار می گیرد و کوئنت رائو جای مارسلوی مصدوم را می گیرد .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, ] [ 14:2 ] [ Alireza ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 119
بازدید کل : 67066
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1