Real Madrid

Real Madrid
رئال مادرید
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Real Madrid و آدرس realmadrid4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بازگشت آلتین توپ و کاروالیو به ترکیب ، از نکات قابل توجه ترکیب بازی با ساراگوسا بود . در همان ثانیه 10 ، ایکر مجبور به واکنش نشان دادن و مهار توپ شد . حضور همه جانبه اعضای ساراگوسا در زمین خودی نشان می داد که رئال کار سختی را برای باز کردن قفل خط دفاع حریف دارد . در دقیقه 6 ، اولین موقعیت جدی رئال روی حرکت کریستیانو را بنزما به طرز عجیبی از دست داد . 
اما در دقیقه 10 ، روی اشتباهات مسلم دو مدافع وسط رئال ، لافیتا دوباره همچون فصل قبل در برنابئو گلزنی کرد . آراندا به سادگی از سد کاروالیو گذشت و لافیتا هم به سادگی از مقابل په په شوت زد .
پس از این گل ، رئال سراسر حمله شد . بنزما چند موقعیت دیگر را از دست داد تا نشان دهد که کمی از فرم خارج شده است . در دقیقه 25 ، همکاری اوزیل و کاکا با شوت سرکش بازیکن برزیلی همراه بود که نتیجه ای در بر نداشت . چهار دقیقه بعد ، پاس عالی مارسلو در موقعیتی عالی به کاکا رسید که بازیساز برزیلی خیلی بد این فرصت را به باد داد.
بالاخره پس از حملات مداوم ، در دقیقه 31 روی پاس دقیق و فوق العاده کاروالیو ، کاکا پشت مدافعان ساراگوسا صاحب توپ شد و با تکنیک و کیفیت لازم ، گلزنی کرد . بازی بسته و سراسر تدافعی تیم مانولو خیمنز باعث شده بود که کار کاملا یک طرفه شود . رئال مادرید سعی می کرد که با ارسال از جناحین ، توانایی های فردی و شوت از راه دور ، قفل این دفاع بسته را باز کند اما تا پایان نیمه اول ثمره ای نداشت تا دو تیم با نتیجه تساوی به رختکن بروند .
رئال نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد . در همان آغاز کار ، ایتورالده یک پنالتی را روی کاکا نگرفت و دو دقیقه بعد ، روی پاس عرضی اوزیل از جناح راست ، این رونالدو بود که در محوطه جریمه ساراگوسا توانست گلزنی کند و تیمش را پیش بیاندازد . همکاری گرانرو و بنزما با اوزیل در این صحنه قابل تحسین بود.
در دقیقه 54 ، همکاری خوب اوزیل و کریستیانو ثمره ای در بر نداشت چرا که توپشان به کاکا نرسید . یک دقیقه بعد ، روی یک حرکت زیبای دیگر ، رئال مادرید به گل رسید . گرانرو کار را شروع کرد ، کاکا به اوزیل پاس داد و بازیکن آلمانی با یک شوت محکم با پای چپ ، دروازه حریف را گشود .
ساراگوسا که می دید چیزی برای از دست دادن ندارد ، بالاخره دست از دفاع برداشت و کمی جلو کشید و همین باعث شد که مورینیو احتیاط کند و کاکا و ژابی را با لاس و کایخون تعویض کند . لافیتا و هلدر پوستیگا در دقایق 68 و 70 دو موقعیت طلایی را با بی دقتی و هنر ایکر از دست دادند تا کاپیتان در شبی که با خنتو برابری می کند ، نشان دهد که همچنان دود از کنده بلند می شود .
رئال مادرید در بیست دقیقه پایانی سعی کرد که بازی را کنترل کند و با حفظ نتیجه ، فاصله خود با بارسلونا را حفظ کند تا فشار روی این تیم برای بازی با ویارئال به حداکثر برسد . 
در مجموع ، پس از بازی سخت نیوکمپ ، تیم توانست که از این بازی سربلند بیرون بیاید . گلزنی کریستیانو و کاکا ، دو برنده اسبق توپ طلای فوتبال جهان و اوزیل ، ستاره آینده داری که با این روند به زودی توپ طلایی خواهد شد ، از مهمترین نکات این بازی سخت بود .

رئال مادرید 3-1 ساراگوسا
آمار بازی : 
شوت : 15-8 / شوت به چارچوب : 5-3 / کرنر : 3-4 / آفساید : 1-4 / مالکیت توپ : 66-36



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, ] [ 19:45 ] [ Alireza ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 118
بازدید کل : 67065
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1