Real Madrid

Real Madrid
رئال مادرید
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Real Madrid و آدرس realmadrid4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پس از برد مشکل در زمین مایورکا ، رئال مادرید پس از چهار سال قهرمان نیم فصل شد . آخرین بار مربوط به فصل 08-2007 بود که تیم شوستر در نهایت لالیگا را برد .
در تاریخ لالیگا ، قهرمانی نیم فصل ، تاثیر زیادی در مشخص شدن قهرمان داشته است . از 80 فصل برگزاری لالیگا در اسپانیا ، در 43 بار قهرمان نیم فصل اول توانسته که لالیگا را ببرد ، یعنی 53.7 درصد تیمهایی که قهرمان زمستان شده اند ، در ژوئن نیز جام را برده اند .
در مورد رئال مادرید این آمار بیشتر هم هست . رئال مادرید 32 بار قهرمان نیم فصل اول شده که در 22 بار لالیگا را برده است ، یعنی 68.7 درصد . یعنی از هر 10 دفعه ، هفت بار . 
در هشت لالیگای قبلی هر تیمی که قهرمان زمستان شده ، لالیگا را برده است . البته یک استثنا هم وجود داشت : فصل 07-2006 . در آن سال ، بارسلونای رایکارد ، دور رفت را با صدرنشینی به اتمام رساند اما رئال مادرید کاپلو یک بازگشت شگفت انگیز داشت . از 12 هفته آخر ، ده بازی را برد و جام را برد .
در مورد بارسلونا ، هیچ گاه زمانی که قهرمان نیم فصل اول نشده اند ، لالیگا را نبرده اند . رئال مادرید هم هیچ گاه در زمانی که در دور رفت لالیگا بیش از سه امتیاز برتری نسبت به تیم دوم داشته ، نشده که قهرمان نشود .
در طول تاریخ فقط یک تیم در زمانی که در نیم فصل ، با پنج امتیاز یا بیشتر برتری داشته ، قهرمان نشده است . رئال سوسیه داد در فصل 03-2002 که نیم فصل فوق العاده ای داشتند و در سن سباستین بی شکست ماندند اما در نهایت در بازیهای آخر ، صدرنشینی را به رئال مادرید دادند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, ] [ 16:45 ] [ Alireza ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 115
بازدید کل : 67062
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1